Gwarancja Longo

Jeśli zamierzasz kupić używany samochód, koniecznie sprawdź, czy sprzedawca udziela jakiejś gwarancji. Aby Twój zakup samochodu był bezpieczniejszy, oferujemy prawdziwą gwarancję na każdy z naszych samochodów, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo w przypadku, gdyby coś się stało z samochodem. Jeśli tak się stanie, naprawimy go bezpłatnie, zgodnie z warunkami naszej gwarancji.

Gwarancja na samochód używany to umowa, w której obiecuje się pokrycie kosztów określonych napraw samochodu. Gwarancje te działają podobnie do gwarancji producenta. Gdy dojdzie do awarii mechanicznej, oddajesz samochód do licencjonowanego warsztatu w celu przeprowadzenia badań diagnostycznych. Jeśli niezbędne naprawy są objęte gwarancją, administrator pokryje koszty naprawy po odliczeniu udziału własnego.

1. Gdzie można uzyskać gwarancję na samochód używany?
2. Co to jest gwarancja Longo?
3. Co obejmuje gwarancja Longo?
4. Jak złożyć wniosek o udzielenie gwarancji?
5. Jak zgłosić roszczenie gwarancyjne?

1. Gdzie można uzyskać gwarancję na samochód używany?

Obietnica gwarancji musi być poparta zdolnością do jej spełnienia, zarówno pod względem zasobów, jak i kompetencji. Dlatego nie każdy dealer samochodów używanych może sobie pozwolić na oferowanie takiej gwarancji. W Longo możemy to zrobić dzięki naszym wykwalifikowanym technikom, dobrze wyposażonemu centrum serwisowemu i pracy, jaką włożyliśmy w wstępne sprawdzenie i przygotowanie samochodów przed sprzedażą.

2. Co to jest Gwarancja Longo?

Każdy samochód Longo jest poddawany szczegółowej ocenie, a jego historia jest sprawdzana w różnych bazach danych, aby upewnić się, że stan pojazdu spełnia wysokie standardy Longo. Przed dostarczeniem do miejsca sprzedaży są one również w pełni i dokładnie sprawdzane oraz przechodzą rygorystyczną, 150-punktową kontrolę pojazdu w naszym specjalnym ośrodku przygotowawczym, przeprowadzaną przez wykwalifikowanych techników. Zdjęcia i opisy, które można zobaczyć w naszych ofertach, odzwierciedlają rzeczywisty stan samochodu. Więcej o tym, jak przygotowywane są samochody Longo, można przeczytać tutaj.

Zadowolony klient jest bardziej skłonny do rozpowszechniania dobrej opinii o naszym serwisie. Jest to kolejny powód, dla którego na każdy samochód udzielamy gwarancji na 2 miesiące lub 3000 km.

3. Co Wchodzi w Zakres Gwarancji Longo?

Nawet najbardziej niezawodne samochody mogą od czasu do czasu zawieść. Każda awaria może spowodować zakłócenia, niedogodności i dodatkowe koszty. Gwarancja Longo obejmuje wszystkie główne części pojazdu: silnik, skrzynię biegów, rozrusznik, alternator i reduktor (Zobacz pełną umowę gwarancyjną Longo tutaj)

4. Jak złożyć wniosek o Gwarancję Longo?

To jest najprostsza część! Jeśli kupujesz samochód w Longo, gwarancja jest wliczona w cenę. Nie musisz składać żadnego wniosku.
Chcemy, aby nasi klienci byli zadowoleni i pewni swojej decyzji o zakupie!

5. Jak zgłosić roszczenie z tytułu gwarancji?

1. Należy jak najszybciej skontaktować się z naszymi specjalistami ds. sprzedaży, dzwoniąc pod numer (85) 67 47 000 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected];
2. Po rozmowie z naszym specjalistą ds. sprzedaży należy jak najszybciej dostarczyć samochód do punktu sprzedaży Longo;
3. Po przekazaniu samochodu zostanie sporządzony protokół usterki, a samochód zostanie wysłany do diagnostyki;
4. Po otrzymaniu danych diagnostycznych podejmiemy decyzję o sposobie naprawy samochodu zgodnie z warunkami Gwarancji;
5. Na okres naprawy gwarancyjnej samochodu może mieć wpływ zakup i wymiana części, jeśli ma to zastosowanie;
6. Będziemy na bieżąco informować Klienta o postępach naprawy i przewidywanej dacie powrotu samochodu z serwisu;
7. Po pomyślnym zakończeniu naprawy, samochód można odebrać w punkcie sprzedaży Longo.

Warto wiedzieć:

1. W przypadku konieczności skorzystania z usług holowania, klient pokrywa koszty transportu.
2. Longo nie oferuje samochodu zastępczego na czas naprawy gwarancyjnej. Więcej informacji o gwarancyjnej umowie znajdziesz tutaj.
3. Roszczenie gwarancyjne zostanie automatycznie odrzucone, jeśli uszkodzona lub wadliwa część została już naprawiona lub wymieniona przez serwis osoby trzeciej.
Longo oferuje 28 marek samochodów i 855 modeli

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!